dag 10

IDAG har jag redan gått 12533 steg. så himla bra tycker jag.
har stått still på vågen i två dagar. vet att man inte ska väga sig varje dag men..
vafan. hoppas på något mirakel imorgon bitti. och på torsdag kommer min lilla pojke hem
på lördag är mitt mål att iallafall minst nått 64.5 fast nu när jag tänker på det låter det
ganska orealistiskt. eller? hm 65.0 då. så får det bli.
men om jag skulle nå det så betyder det bara att jag är så jävla duktig. för det är jag just nu

iallafall idag har jag sammanlagt ätit:
1 naturdiet - 100kcal
2 små plockade äpplen - 65(?) kcal
och snart middag, köttfärs med sallad typ 200? kcal

mitt uttag på stegmätaren visar 383 kcal så det är ju kanon
Publicerat: 2009-08-17 @ 16:55:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0