Dag 5

Hej mig själv.
Ser hur fantastisk min första resa var och nu ska jag fortsätta att skriva upp.
Just nu tar jag botanical slimming gel och det har faktiskt funkat.

Idag är den femte dagen och dagens vikt var; 64.0
Jag började i fredags och då var startvikten; 65.6
Så ett och ett halv kilo har jag gått ner på den tiden.

Idag har jag ätit; ingenting
hehe klockan är 12.45 men jag är inteså värst hungrig.
Får se om jag tar något sen, blir förmodligen middag iallafall.

Mitt slutmål är att väga 50 kg.
Jag som första delmål att gått ner minst till 59 kg tills den 24 dec, dvs. julafton.
Det är 4 och en halv vecka kvar tills dess och jag ska ge mitt absolut bästa.

Publicerat: 2010-11-23 @ 12:48:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0